Často kladené otázky (FAQ)

Právě jsem vytvořil/a objednávku, kdy bude odeslána?
Děláme maximum pro co nejrychlejší odeslání. Počítejte prosím s 4–7 pracovními dny na přípravu před odesláním. Průměrná doba doručení je 15–21 dní.
Sledovací čísla se aktualizují do 3–5 dnů od odeslání objednávky. Pokud po 7 pracovních dnech od odeslání stále nemáte sledovací číslo, napište nám na kinsky.praha@gmail.com.

Nejsem s objednávkou spokojen/a. Mohu ji vrátit? A co když je problém?
Nabízíme 100% záruku vrácení peněz v případě, že je produkt vadný nebo poškozený. Na vrácení máte 14 dní od převzetí. Náklady na zpětné zaslání hradíte vy. Jakmile výrobek obdržíme, vrátíme vám částku původního nákupu. Do balíku prosím vložte své jméno a číslo objednávky.
Poznámka: Pokud je zásilka stále na cestě, je nutné ji nejprve převzít a až poté odeslat zpět, aby bylo možné vrácení peněz zpracovat.

Mohu svou objednávku zrušit?
Objednávku můžete bezplatně zrušit do 2 hodin od nákupu. Poté je objednávka zpracována a odeslána a zrušení již není možné. Pokud už byla zásilka odeslána, můžete využít náš jednoduchý proces vrácení a získat plnou náhradu.

Uvedl/a jsem nesprávnou doručovací adresu. Co mám dělat?
Pokud jste zadali nesprávnou adresu nebo se vyplnila automaticky špatně, odpovězte prosím na potvrzovací e-mail objednávky s korekcí adresy. Jakmile ověříte, že je adresa chybná, kontaktujte nás na kinsky.praha@gmail.com.
Pokud nám chybnou adresu oznámíte do 24 hodin, můžeme ji bez problémů opravit. Po uplynutí 24 hodin již není možná refundace z důvodu chybné adresy.

Jak dlouho trvá dodání?
Doba dodání se může lišit, protože odesíláme celosvětově z více logistických center v závislosti na vaší poloze. Obvykle 15–25 pracovních dnů.

Mám otázku, na kterou zde nevidím odpověď – pomůžete mi?
Samozřejmě! Napište nám na kinsky.praha@gmail.com a rádi vám pomůžeme.
Dostáváme velké množství e-mailů – pro rychlejší vyřízení prosím uveďte číslo objednávky a co nejpřesnější popis problému.